Sådan tilføjer du et nyt betalingskort Har du brug for at tilføje et nyt betalingskort til din Ubivox-konto, skal du logge ind og klikke på menupunktet...
Sådan ændrer du din adgangskode Ønsker du at ændre adgangskoden for din Ubivox-bruger, skal du først logge ind. Når det er gjort, skal du føre...
Sådan får du en ny adgangskode til din konto For at få en ny adgangskode eller password til din Ubivox-konto, skal du bruge vores Glemt adgangskode-funktion. Start med at...
Enhanced Online Identity konfiguration Efter at have købt Enhanced Online Identity pakken er det nu tid til at gennemgå et par procedurer for at...
Verified sender Verified sender AddOn i Ubivox er et varemærke der, til jeres modtagere, signalerer at I overholder nogle specifikke krav indenfor...
Hvordan opsiger jeg min konto? Der er kun en måde at opsige sin konto på i Ubivox og denne er igennem systemet. Af sikkerhedsmæssige årsager...
Tilføj notifikationer til din konto Følgende guide vil vise dig, hvordan du kan tilføje notifikationer til din konto. Det vil sige at det holder dig...
Log ind med din Google-konto For at øge sikkerheden samt brugervenligheden i Ubivox, er det muligt for dig at logge ind på din Ubivox-konto ved...
Hvordan aktiverer jeg min konto? I Ubivox, er det nemt at gøre sin konto aktiv efter endt prøvetid. Se her hvordan du gør: 1) På...
Guide til SPF-/Sender ID-opsætning SPF og Sender ID benyttes af flere store udbydere til validering af afsenderen af en e-mail. Begge mekanismer benytter samme...