Ubivox er software, som du betaler på abonnementsbasis hver måned. Prisen afhænger af din kontotype; de aktuelle priser kan altid findes på Ubivox. En abonnementsperiode er 30 dage, og ved udløbet af en periode trækkes automatisk beløbet for de følgende 30 dage. Samtidig afregnes forbruget for de foregående 30 dage.
Tilføj betalingskort til din konto
Du tilføjer et betalingskort til din konto ved at klikke på ‘Konto’ → ‘Fakturaer og betaling’.
Ønsker du at ændre hvilket betalingskort du bruger til betaling, skal det gøres samme sted.
Klik på ‘Opsæt automatisk betaling’
Derefter er der mulighed for at indtaste sine kreditkort informationer og afslut med ‘Gennemfør’.
Opbevaring af data
Når du indtaster dine kortdata, sendes data til vores betalingsudbyder, Pensio, som står for alle vores transaktioner. Dine data lagres altså ikke hos os, og vores medarbejdere har ikke adgang til dem. Pensio er en PCI-certificeret betalingsudbyder, og de lever op til de strenge krav, som stilles af blandt andre VISA og MasterCard. Dine data er altså i trygge hænder.
Betaling i praksis
Hver morgen trækker Ubivox automatisk betaling for de kunder, hvis periode er udløbet. Ved trækningen sendes faktura via e-mail til kontoens administrator – denne faktura indeholder alle informationer om betalingen samt grundlaget for beløbet.
Fejlet trækning på dit kort
Kan en trækning ikke gennemføres, sendes besked via e-mail til kontoens administrator.
Der kan være flere årsager til at en trækning fejler. Oftest sker det fordi kortet er blevet spærret, hvilket både sker når et kort udskiftes, eller når det meldes stjålet eller tabt. Er kortet spærret, kan det opdateres jf. vejledningen ovenfor.
I visse tilfælde afvises en trækning pga. fejl hos PBS, vores betalingsudbyder Pensio eller vores bank, B+S. I disse tilfælde vil trækningen normalt blive gennemført dagen efter uden problemer.
Har du spørgsmål til årsagen til en fejlet trækning, kan du kontakte
accounting@ubivox.com.