1. Home
  2. Knowledge Base
  3. Forsendelse
  4. Din prøveudsendelse er sendt

Din prøveudsendelse er sendt

Din prøveudsendelse er sendt afsted. Hvad sker der nu? Nu bygger vi e-mailen til dig, og prøver at levere den til den server, der håndterer e-mail for dig. Den bør ramme din indbakke indenfor få minutter.

Lykkes det ikke for os at levere e-mailen, vil vi modtage en fejlbesked fra serveren, og den fejlbesked sender vi videre til afsenderadressen på din liste. Det betyder, at du vil kunne se det i denne indbakke, hvis vi af tekniske årsager ikke kan levere e-mailen til dig.

Får du ikke prøveudsendelsen i din indbakke, og kan du heller ikke finde en fejlbesked, er der opstået et problem undervejs fra din server til din indbakke. Typisk er det et spamfilter, der har fanget e-mailen. Kan du ikke finde e-mailen i dit eget spamfilter, ligger den muligvis i din udbyders spamfilter. Du er derfor nødt til at kontakte din udbyder for en forklaring; vi kan desværre ikke finde e-mails, der er forsvundet her.

Er du i tvivl om hvem din e-mailudbyder er, kan du bruge et værktøj som mxtoolbox.com. Indtast dit domæne (uden http og www), og du får en liste over de servere, der håndterer din e-mail. Ud fra adressen på serveren, bør du kunne finde ud af hvem du skal kontakte for at finde en løsning.

Har du eller din e-mailudbyder brug for mere info, så kontakt os endelig.

Updated on 2. november 2015

Was this article helpful?

Related Articles